Innovatív, minden időjáráshoz használható félszintetikus motorolaj (észterek + HC-szintézisek) modern, nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között üzemeltetve. Az olaj megfelel a GLOBAL-DHD-1 globális specifikációnak, amely figyelembe veszi az európai, amerikai és japán gyártók összes követelményét az 1998 óta gyártott nehéz dízelmotorokra vonatkozóan, amelyek a legnehezebb körülmények között üzemelnek, az olajcserék közötti megnövelt futásteljesítménnyel a kipufogógázokban lévő mérgező anyagok tartalmára vonatkozó jelenlegi szabványok, amelyeket nehéz járművekre telepítenek (több mint 3,9 tonna).
A termék tulajdonságai:
- Az észter komponensek a legjobb minőségű félszintetikus alappal kombinálva, amely megfelel a GLOBAL DHD-1 követelményeinek, optimális viszkozitást biztosít széles hőmérsékleti tartományban, kiváló súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, amelyek jelentősen meghosszabbítják az élettartamot a berendezés minden, még a legszélsőségesebb üzemmódban is, széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosít;
- Az észter komponensek természetes antioxidánsokkal kombinálva megnövelt termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami a kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 10) és az alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza az olajlerakódásokat. mindenféle motoralkatrészt kivételesen tisztán tart és tart fenn a szervizelés során a cserék között;
- Egyedülálló észter tartalmú készítmény olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspontja miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi a hosszú hasonló intervallumú motorokban és a hagyományos motorokban való használatát;
- Az észter tartalmú bázisnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészeinek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű „hidegindítást” (-30 ºC-ig). ) és csökkentett indítási kopás;
- Kompatibilis a kipufogógáz-visszavezető (EGR) rendszerekkel. Csökkenti a koromképződést;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta nyírófeszültség-növekedést üzem közben;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nehéz dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I, II követelményeinek , III, IV, ahol CI-4 Plus vagy alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Használható olyan benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.