Energiatakarékos szintetikus (PAO alapú) motorolaj a legújabb generációs nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj sikeresen átment a Daimler konszernközpontjaiban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és megvan az írásos engedélyük.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású szintetikus PAO-tartalmú alap a legjobb minőségű, ideális viszkozitással a kívánt hőmérsékleti tartományban, innovatív adalékcsomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartama minden, még a legbonyolultabb üzemmódban is meglehetősen széles környezeti hőmérséklet-tartományban működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé;
- A szintetikus PAO-tartalmú alap és az innovatív adalékcsomag fokozott termikus oxidációs stabilitást és felülmúlhatatlan mosó- és diszpergáló tulajdonságokat biztosít az olajnak (TBN > 12,5), hatékonyan csökkentve a vízkő és lakkképződést, megelőzve mindenféle lerakódást és fenntartva a tökéletes motort. alkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló PAO-tartalmú összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspontja miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", így akár 90 000 km-ig terjedő élettartamú motorokban is használható. hagyományos motorok;
- A PAO tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitás tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészeinek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű „hidegindítást” (-35 ºC-ig). ) és csökkentett indítási kopás;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta nyírófeszültség-növekedést üzem közben;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nagy teherbírású dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez, amelyek megfelelnek az Euro I – V, ill. VI követelmények, ahol az ACEA E4/E7 teljesítményszint kötelező.